صفای اشک وفای غم







نويسندگان



آثار تاريخي رادین عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





متــــرسک چه زیبا می گوید:

 

http://asheganeh.ir/

 

متــــرسک چه زیبا می گوید:

وقتی نمیشــود رفت، همین یک پا هم اضــافیست…!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

فرناز
ساعت17:22---2 اسفند 1391
چه تکلیف سنگینی ست "بلا تکلیفی"
.
وقتی نمی دانم . . .
.
.
.
.
.
.
.
دارمت یا ندارمت !!!


فرناز
ساعت23:40---23 بهمن 1391
گل نازم دلم تنگه ...نذاشتن پیش هم باشیم
باید هر دو جدا از هم شریک درد و غم باشیم
دلم تنگه واسه چشمات
دلم تنگه گل نازم منم مثل تو دلگیرم
میدونم عاقبت یک شب از این دلتنگی میمیرم
دلم تنگه گل نازم نگی از تو جدا بودم
اگه پرسیدن اون کی بود نگی من بی وفا بودم
دلم تنگه واسه چشمات
گل نازم دلم تنگه نذاشتن پیش هم باشیم
باید هر دو جدا از هم شریک درد و غم باشیم


فرناز
ساعت1:11---23 بهمن 1391
خواستم خودمو گول بزنم

همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای

و گفتم : فراموش

یه چیزی ته قلبم خندید

و گفت : یادمه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط radin در 22:30 | |